080801 - igen!

Samma namn på ett inlägg till, jag kan inte förstå vad tiden tar vägen (eller rättare sagt livet!). Det är redan augusti, de var inte allt för länge sedan de var januari, eller har jag fel?
Jag tycker att livet går väldigt fort just nu och detta som nu kallas sommarlov vet jag inte vart de tog vägen... Om 19 dagar börjar skolan igen och jag känner inte alls för att börja pendla igen. De suger rent ut sagt.
Men men... Sommaren är kort, de mesta regnar bort, även om de varit varmt flera dagar nu.

Sen fick vi "oväntat" besök idag.
Pappas jobbarkompis kom och hälsade på med sin familj innan de for hem till Gotland igen (tror att båten lägger till nu runt 23 tiden i Visby). Pappa berättade inte att de skulle komma förens vid lunch idag.
Sen vid 22 tiden ringer telefonen och det är uppfödaren som ringer och säger att hon kommer ner i morgon, mellan nio och elva någon gång. *suck* de var den sovmorgonen det!
Hon har även med sig en norska, som eventuellt ska köpa en av valparna.

Fast jag tycker inte att valpen ska flytta så långt, de ska bo kvar i stockholms området så de kan hälsa på emellanåt. De kommer att bli tungt att skiljas ifrån dem!! Men det är smällar man får ta, vi får ha dem i åtta veckor i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0