Blogg torka

Vet inte vad jag ska skriva, de är totalt tomt...
Valparna sover, Zindy har fått mat och en promenad, så nu ligger hon nöjt och sover.
Alla andra i huset sover, utom jag, för jag är en nattuggla. Fast jag har "morgonpasset" med valparna i morgon, så jag kanske ska ta och sova ett tag?

Har fotat en 100 bilder idag, på valparna, vad annars?
Kommer inte särskilt långt hemifrån...

Har jobbat och slitit ett par timmar och tjänat lite pengar. Inge vidare roligt att städa nu när de regnar och har sig ute, men det måste göras och jag tjänar ganska bra på det.

Måste säga att jag börjar bli ganska trött, sitter uppe på nätterna, vaknar tidigt när mamma och pappa går upp till jobbet och sen tar man hand om valparna hela dagarna, jobbar lite, åker hem till valparna igen, tittar på tv, sitter framför datorn och så kämpar jag med min bok. Det finns inte riktigt med tid för att läsa den, så det blir mitt i natten... =/

Men men... nu ska jag sova, vi hörs i morgon!
Sov gott

Foto: Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0