Det är skillnad på röntga och runka!

Det har gått 10 minuter sen lektionen började och lärarinnan ~50, kommer inspringandes.
Lärarinnan: Ursäkta att jag är sen, jag var tvungen att åka och runka min son!
Alla i klassen tittar chockerat på varandra.
Lärarinnan: Men han klarade sig bra, och behövde inte gipsas!
Alla är fortfarande väldigt förvirrade.
Tjej ~14: Jaha, du menar röntga?!
Lärarinnan: Ja, RUNTGA!
Flera i klassen brister ut i skratt över uttalet, och lärarinnan ser helt oförstående ut.

Hittade detta inlägg på tjuvlyssnat.se och jag kunde inte låta bli och lägga in det här!!


Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Hallå :)



var med i min tävling där du kan vinna ett pris som är sponsrat av Girlstuff.se

2008-08-13 @ 12:12:12
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0