Det blev en ny kamera!!

I förrgår så frågade jag pappa om en ny digitalkamera, att jag funderade på att köpa en ny. Sen idag utan att fråga mig eller så, hade pappa varit nere på expert och pratat med dem. Och lyckats få den kameran jag ville ha, till ett billigare pris.
Så han kom hem och pratade med mig, efteråt och sa att vi skulle skynda oss ner och kolla på den igen, för det var den sista de hade! Så efter ca 20 min gick jag med en ny kamera i handen.
Mitt batteri ligger på laddning, så jag lånar det som är till pappas kamera, det är ganska bra att vi har samma märke, för allt han har till sin passar min, så jag behöver inte köpa något mer än själva kameran och ett eget minneskort.

Men de tråkiga är, att lönen kom in på kontot och den gick ut igen, utan att jag märkte att den kom in knappt!
Men istället har jag en superkamera som jag kan använda. Eller jag har två, jag har ju min kompakta oxå. =)

Förresten, det blev en sony alpha 350.
och jag har redan på ca 2 timmar tagit mer än 60 bilder med den!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad nice hörru. ^^ Jag hade ju en Sony A100 förut, och Sony är väldigt lätt att lära sig måste jag säga. :)

2008-08-04 @ 21:11:17
URL: http://musicsound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0