Shopping

Nu har jag varit på en tripp till Finland och stugan igen, har gjort av med ännu mera pengar på parfymer och godis. Eller mamma betalade nästan allt godis. =) och jag "bytte" mina parfymer jag köpte förra resan.

Då handlade jag en JLo parfym, Glow tror jag att den heter, men jag får sådan huvudvärk av den så mamma sa att hon köper en ny till mig och ger den till min syster, för hon gillar och klara av den, så jag fick en Hugo Boss istället som jag hoppas inte luktar för starkt. Sen gav jag min Kenzo parfym till mamma och fick en Escada parfym istället. Sen köpte jag en parfym av Ashley & Mary Kate, den Rosa (kommer ej ihåg namnet på den) köpte jag förra resan och den luktar så underbart så jag provade att köpa den blå nu, hoppas att den oxå luktar lika underbart.
Jag köpte även en sådan att ge till en kompis som har fest nästa helg.
Sen köpte jag även en Puma parfym som jag har haft de senaste åren, den är en stor favorit!

Tror de var alla, har väll lagt ut en 1000 lapp på parfym, men de får jag leva med, har ju så de räcker länge nu! =D

Ville köpa en Dolce och Gabbana, men den kostade över 600 kronor och de känns lite överdrivet för en parfym... Fast de var en riktigt 10poängare till parfym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0