Idag

Vad har jag gjort idag?
Jag har passat valparna.
Jag har matat valparna.
Fyra ggr med torrfoder, de har tuttat hundra gånger, sen afil.
Jag har städat efter valparna. X10000
Jag har gosat med valparna. X1000
Jag har städat i ordning mitt rum.
Jag har tvättat flera maskiner med tvätt.
Jag har fikat med K och C/O.
Jag har jobbat.
Jag har kört hem en kompis. Som bor mitt i ingenstans.
och nu sätter jag mig för första gången idag ner i soffan och tar de lugnt, de känns ganska bra.
Fast jag får inte sitta länge, Zindy vill ha en kvälls promenad.

Måste säga att kroppen är lite trött nu, längtar till sängen som sjutton, annars brukar jag inte lägga mig före två tiden på natten... =/

I morgon ska jag försöka styrketräna träna lite, ta de lugnt och fota valparna. =)
På lördag kommer kanske pinnen ner (mormor) hon är smalare än en tandpetare! Och går med syrgas dygnet runt, så kan de gå om man röker cancer pinnar.  Fast hon åkte på KOL inte cancer.
På söndag är det jobb igen... Sen kommer en helt vanlig vecka... Men på helgen ska mamma och jag åka till stugan (Finland) och hämta hem farmor och farfar...

Haha jag vet inte vad jag ska skriva, så jag bara skriver en massa skit istället.
Nej nu ska jag ta en promenad och sedan sova, ögonen går i kors.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0