Klagomuren

Känner för att klaga lite, för jag mår inge vidare bra idag.
Jag har sovit dåligt i natt, för jag har börjat få så ont i nacken... Varför? Det har jag ingen aning om... Men ont gör det i allafall. Sen när jag väl kom upp ur sängen kände jag att halsen börjat svälla lite, så idag får jag inte pussa och gulla med valparna som jag brukar, hur ska jag klara mig?? Håller dem i famnen i alla fall, utan att pussa allt för mycket på dem. De blir inge roligt om de skulle bli sjuka... =/
men men, de är bara att rota lite i medicinskåpet och trycka i sig en massa skit, så ska de kanske lösa sig.

Fast jag ska jobba fem kvällar i rad nu, de känns inte alls roligt, jag tycker att det är såååå tråkigt! Och om man inte mår bra så blir det inge bättre för den saken... *suck*

Nej, nu ska vi ta oss i kragen och tänka positivt. Vi ska även gå och dricka lite apelsinjuice, så vi får i oss lite c-vitaminer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0