Latmaskens dag

Idag har jag haft latmaskens dag, jag har gjort så lite som möjligt.
Jag har passat valparna, blivit klippt och fått håret slingat, de blev riktigt bra måste jag säga. Sen har jag sovit några timmar på soffan och så har jag kommit hem från Finland, båten kom iland halv sju svensk tid. Har även käkat lite godis och varit ute och kört valparna i bilen så att de vänjer sig vid att åka. Framförallt Golide som ska till Norge och Nicole som ska till Skåne någonstans.

Så nu ska jag ta min bok och läsa några sidor i den innan jag somnar. våga flyga tror jag att den heter, jag gillar författaren, Lisa Jewell. Har redan läst två eller tre böcker av henne. =)

I morgon ska jag tömma alla kameror (min system, min lilla och pappas jobbkamera) jag hittar på bilder, får se om jag hittar några roliga bilder att lägga upp.  =)
Fast i morgon är det sista dagen på sommarlovet, så man kanske ska ta en sväng på stan och handla lite nya saker till skolan, några par jeans skulle behövas. Även åka till ösmo och lämna tillbaka alla nycklar, på gamla jobbet. Kanske åka och handla med farmor och farfar, åka till kyrkogården och sen måste man njuta lite av sista dagen av ledigheten. Sen börjar bajs skolan igen, jag har ingen som helst lust att börja igen.

Sen måste jag (om jag hinner) uppdatera med lite bilder på valparna de har jag varit dålig med den sista tiden.

En favorit i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0