Lugn morgon

Somnade inte förens vid tre i natt, låg och läste lite i min bok. Så jag blir av med den någon gång... =)
Sen väckte mamma mig vid nio, för jag skulle passa valparna, men jag somnade om gott i hennes säng breve valphagen, jag och valparna sussa i kapp =D
Sen gick vi upp vid tio tiden... Då var det frukost till mig och lunch till Zindy, de blev en tallrik gröt till mig och en skål med uppblött torrfoder till Zindy. *mums*

sen fick syrran ta över valparna och jag gick och gymmade en timme + duschade. och nu ligger valparna i den "nya" hagen mätta och belåtna, på gräsmattan nere, för att de ska få mera plats att leka på. Men de orkade inte så mycket, de somnade ganska fort.

Men nu ska jag ladda in massor med kort, får se om jag får upp några här.

Föresten de är bara tio dagar kvar tills jag ska till stugan igen, pratade nyss med Farmor och hon sa att farfar och T ska hämta oss vid båten, så vi slipper leta efter bussen, som går en timme efter att båten kommer in. Så vi tjänar väll två timmar på det. Vi tackar och tar emot.  =)
Då hinner vi hjälpa dem lite extra, så vi kommer iväg på söndagen igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0