money money money

Blev lite förvånad när de fanns mer pengar på kontot än väntat, var och tankade bilen igår och den var nästan tom. Men ändå så finns det mer pengar kvar efter att jag tankat än jag trodde de skulle göra!!

Så nu har jag skickat efter lite nya kläder från Ellos och i morgon ska jag skicka efter lite från Halens om jag fortfarande tycker att jag har råd då. =)  De är jobbigt att hitta massor av kläder från olika ställen. (jag ska inte kolla på hm, för då hittar man en massa där oxå!)
Men de trillar ju in en slant till snart, hoppas jag. + lön nästa månad och studiebedraget som börjar komma nästa månad igen!! (mycket efterlängtat!)

Nu är de bara att vänta på att paketet ska komma hem oxå, de är de roligaste, men sen när fakturan kommer så ser man inte alls lika glad ut... =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0