Ny kamera?? HJÄLP MIG!!

Funderar på att köpa en ny systemkamera, har en "gammal" som pappa använde förut, men den är stor och klumpig och svår. Så jag vill köpa en egen, som är min! Även om hans "gamla" kamera säkert är superbra, så förstår jag inte hur jag ska använda den, jag har inte tid att sitta och lära mig heller. Utan jag vill ha en enkel och smidig.

Jag har börjat fundera på en Sony Alpha 350, enligt pappa ska den vara bra, plus att jag kan använda hans objektiv till denna oxå då. Så att jag inte behöver köpa massor med tillbehör, för han har det mesta redan. =) Ganska smart va?
Men jag undrar är det någon som har en sony alpha 350?
Är den lätt att använda?
Rekommenderar eller ej?



Bilderna är hittade på google.se

Ska inte köpa nu på en gång, väntar tills priset börjar gå ner lite, eller kanske önskar mig i julklapp eller så...
...Vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0