Valp getingstungen

En av alla tio valpar blev getingstungen, vi kallar honom för pip Johan (För att han piper hela tiden) fast han egentligen heter Richard G. Eller "åttan" som han oxå kallas.

Han blev geting stungen för lite mer än en timme sedan, så vi ringde till veterinären "vi har lunchstängt mellan 15-16, vänligen återkom senare" så jag ringde till uppfödaren B, och hon tyckte att vi skulle vänta och se, sen ringa på nytt till vet. för att se om de är farligt, vilket de inte verkar vara. Om han inte spyr och sväller upp, så är det lugnt. Men håll koll på honom de närmsta timmarna. Om något ändras.
Så vi får väll se, om de ändras eller inte... Förhoppningsvis inte, håll tummarna för pipjohan!!

Kommentarer
Postat av: melinda

tack så hemskt mycket! :D jag är lite sent ute med att svara, men skit samma, nu svarar jag iallafall hehe ;)

2008-08-22 @ 07:20:33
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Nanna

Hur gick det med den lilla busen? Min hund blev också getingstungen på nosen (ändå fortsätter hon jaga dem..!) men det verkade inte vara något farligt med det, hon frustade litet som en häst, skakade på huvudet men sen glömde hon bort det helt hehe.

2008-08-28 @ 17:54:30
URL: http://hundendina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0