27 december

Idag har det väll inte hänt allt för mycket. Vilket är skönt. Har tillbringat största delen av dagen med Kina, mycket roligt måste jag säga! Hon har sånna fantastiska saker att berätta om, sånna underbara hundar och jaa det är allt annat än tråkigt när man är med henne.

Hundarna har lekt som tokar med Tjejen och Killen. Superroligt, bara Zindy kunde sluta löpa så att hon oxå fick vara med och leka!

Vi har gått nere på nicksta, lekt på tomten, busat runt inne och setat och fikat.


Händer inte så mycket, håller på att starta en egen blogg till Jamie Lee, får se hur det går med den.
Har även en bunt med läxor att göra, när jag nu ska orka med den.
+
Att jag troligen ska med till mormors lägenhet och städa på måndag.

Och så får man ju inte missa mellandagsrean, fast de har jag redan gjort tror jag... Ska kanske shoppa lite på måndag, men inte så mycket, har ju beställt lite saker på nätet redan till kameran. Och så är det lättare att beställa kläder från nätet, då slipper man köa!

Tråkigaste inlägget på länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0