459 bilder

Har 459 bilder som jag tänkt ladda upp, har laddat upp hälften på bilddagboken, men det känns som de är lite mycket bilder att kasta ut här på en och samma gång. Får väll skicka några kort i taget kanske... Några varje dag?

Just nu längtar jag till sängen, men det är för långt att gå... vilka problem va?



Hundarna har blivit bättre nu, de är bara lite torrhosta kvar på Zindy och Jamie Lee. Det känns underbart skönt. Men det verkar som de går något skit här nere, har hört att det är flera hundar som åkt på de... Inte roligt, de är som på Dagis (förskolor) får ett barn så får nästan alla, samma sak med hundarna... Tyvärr...



Och så i morgon ska vi till älvsjö mässan och spana in alla hundar, självklart ska kameran med! och plånboken, har en lång inköpslista med mig, bland annat spårlina och visselpipa står det på den, så att min halvdöva lilla vovve kan tränas på inkallning och sånt, på långa avstånd...
Sen efter hund mässan ska vi vidare till vackra Tullinge och hämta en tv till mig, jag får ta den som stod i mormors lägenhet, så nu ska jag få en egen tv som är mycket bättre än den jag har nu! Känns både roligt och lite konstigt, för det är ju mormors tv... Inte min... Men men...
Ska titta på den varje kväll och minas dig mormor! För den var du, du tittade alltid på tv, ända in i det sista... Din bästa vänn var soffan, fjärkontrollen och TVN! Även telefonen, hahaha kommer ihåg när du försökte svara i fjärkontrollen...

Hoppas du har de bra nu, du får spöka lite i din lägenhet i morgon...

Sov gott, hoppas ni har något bättre för er än att läsa mitt "mitt i natten" svamel...
Natti natti, vackra drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0