Dålig dag

Idag har jag en grymt dålig dag!
Jag orkar ingenting, men ändå måste jag gå till skolan. Jag har ingen som helst lust att ta mig till skolan, men vad fasen ska man göra när man bokat ett möte med en lärare för att diskutera ett slutbetyg?

Dagen började 20 minuter i sju, när min systers väckaklocka ringer, och ringer och ringer, de finns inget stopp på den, hon skiter i den länge och väl, men tillslut hittar hon snozz knappen några gånger, så jag ligger vaken och blir argare och argare, när klockan är strax efter sju ger jag upp och går in i hennes rum och drar igång den starkaste lampan jag hittar och går och lägger mig igen. Sur som ett ättikslag, och somnar inte om, för hon smäller och bankar i skåp och lådor, men sen 80 minuter senare är det min tur att gå upp och jag har ingen lust alls, men jag gör det ändå. Drar på mig de fulaste jag kan hitta och käkar frukost, sur som jag vet inte vad.

Men sen när hundarna bryter ihop, Flisan blev galen på allt och alla, varför har jag ingen aning om, då gick det inte längre, tårarna sprutade och alla tre hundarna tittade på mig som jag var dum i huvudet, och det är jag väll, men Flisan blev snäll som ett lamm. Men jag orkar inte längre, kroppen har gått på "spar" förmågan länge nog nu, jag orkar inte längre!! Men de är ingen som bryr sig... Mamma kanske inte heller hade den lättaste morgonen då pappa är idiotisk just nu, han gör allt för att jävlas med oss, klanka ner på oss och jaa allt vad han nu gör.
Ingen har de lätt, men de är f*n ingen som underlättar för den andre heller.

Men i morgon ska jag upp en timme före min syster, någon som ska hämnas? ooooooo ja!! De kan hon räkna med! Oj, jag glömde väckarklockan på, oj jag slog lite i skåp och lådor när jag sminkar mig och letar efter kläder, och jag råkade få hundarna att skälla i hennes rum. Vad som, hämnd ska hon ha! (för det är inte första gången väckarklockan ringer miljoner gånger, de är under hela denna termin i skolan!) Så nu har bägaren runnit över, Jennifer ska hämnas!

Skönt att skriva av sig lite, efter en sur morgon som denna. Men men, ska ta och byta om nu, borstatänderna, kolla sminket (har väl mascara överallt), och pussa lite på hundarna. Hoppas jag hinner allt på 20 minuter...

Eller inte, för då slipper jag svenskan... =D

Nej nu får det vara slut på sura miner, vi slutar ju faktiskt nästa vecka... Sen är det jullov och inga väckarklockor som ringer!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Usch då Jennifer! :( Låterj u inte kul men som du skrev så e det jullov snart :D

2008-12-12 @ 15:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0