Den som väntar på någonting gott...



Har lite läxor att göra, men jag orkar inte, får göra ett gäng i morgon igen... Prioriterade om lite, valde ett friskispass före läxorna, så nu sitter man svettig och härlig i soffan, man känner sig underbar!

Men de var inte det jag skulle säga, sitter och tittar på gamla fotografier, närmare 15000 bilder som jag har tagit sedan 2001 (var 11år då) kom ända fram till 2006, men jag får fortsätta där i morgon... Det är hur mycket bilder som hälst, både bra och dåliga... Men jag har hittat några jag ska lägga upp här senare, 237 bilder som jag sollat ut av 3000 bilder, så jag har väll 12000 bilder att titta igenom i morgon, har man inget roligare för sig så visst... Allt för att slippa läxorna ;P

Nej nu ska jag duscha och sova...

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0