Fredag och Lördag

Igår var det en super rolig fotolektion i skolan, vi fotade i studion. Hur underbart som helst!!
Jag, Kristin och Åsa, hur roligt som helst... Hoppas vi får göra det igen!



Och idag undrar jag vart dagen har tagit vägen, jag har inte gjort ett skit trots att jag måste plugga... Men jag spar det som en liten hamster, skjuter på det som 17... Får väll plugga i bilen i morgon, på vägen till älvsjö mässan.

Ska handla en massa saker och titta på några hundar..

Intressant inlägg va? Är sjukt trött och har laddat upp massor med bilder på bdb... ca 250 st...
Har inget att skriva, mer än att plugg och sängen väntar...

Vad har ni gjort i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0