Gör allt för att slippa plugga

Gör allt för att slippa plugga just nu, som jag skrev är jag grymt skoltrött. Har ingen ork och lust över till skolan... Kan det bero på övertrötthet?
Sover på tok för lite bara för att jag "prioriterar" bort den, samt träning just nu för att överhuvutaget orka upp ur sängen på morgonen, med andra ord för att få några timmars sömn per dygn.

Men snart kan det väll inte finnas flera saker att göra, om man gör allt som är roligar än att plugga?
Joo det finns alltid att göra, framförallt i detta hus, tre glada (men sjuka) hundar, en tvättstuga med massa tvätt, tre hundar som skulle behövas tränas ännu mera, massa golv att dammsuga och torka, vika tvätt, listan kan göras lååååååång. Det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0