Sjuklingen

Nu har hundarna äntligen blivit friska och krya igen, vad 17 händer då? Joo första dagen på jullovet ligger man hemma i sängen och är sjuk! Kom inte ur sängen förens vid 12 tiden idag. Sov närmare 10 timmar i sträck. Underbart tänkte jag när jag vaknade, men sen kom jag inte längre, för jag orkade verkligen inte röra mig. Ont i hela kroppen, hostar slem och en massa skit. Bara för att man är ledig och kan göra vad man vill! och har en massa saker att göra inför jul nu. Så idag har jag spenderat halva dagen på soffan och andra halvan i sängen! Har spelat massa tråkiga spel på PS2an jag äntligen har i mitt rum... Suttit framför datorn och ugglat... Haft super tråkigt!

När man hade massor med roliga planer för dagen, som att åka in till sthlm och gå på grönans julmarknad, sen hem till en kompis som fyller 19 år idag!! Många grattis på dig! Hoppas ni får det super ikväll!!! Själv ska jag spendera kvällen på soffan med en bra film eller två.

Stackars lilla Zindy står och tittar på mig såå snällt, hon bara tigger en massa gottis, den godisgrisen, men man vet ju själv hur man e efter godis när man har röda veckan!

Nej nu ska jag ta en alvedon och ett gäng med c-vitaminer igen. För jag ska bli frisk innan jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0