Skoltrött

Jag måste säga att jag har tappat stinget för skolan helt!
Jag har ingen som helst lust att gå upp på morgonen, klä mig och sätta mig trött och grinig på tåget, jag har ingen som helst lust att plugga, det känns helt värdelöst. Gammal jävla historia som vem som helst egentligen kan ha hittat på och skrivit i en bok. Jag tycker inte om skolan alls längre.
Ändå svarar man lydigt och snällt på alla frågor man får om skolan "jooho då, de går bara bra!" "joo men det går jätte bra i skolan, det är såååå roligt så" men "vuxna" förstår inte ironin i det hela, att man är sååå sjukt trött att man bara svarar för att få slippa ännu flera dumma frågor. För det enda som är roligt med skolan är kompisarna, utan dom hade jag fasen hoppat av för länge sedan, men jag ska ta studenten med dom jag går med nu!

Läxor:
tre saker i historia, ett prov i morgon - pluggat halft.
en inlämningsuppgift - har inte börjat på.
en komplettering på hemtenta - har fasen glömt vad jag ska göra.

läsa några sidor i en bok och har prov i morgon - vart är boken?

en svenska hemtenta jag inte ens funderat på att göra.

7 häften i idrott - JAG HAR GJORT TRE!! *plus till mig*

Någon som vill göra mina uppgifter? Betalar bra (skämt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0