Små kryp eller Hund godis?

Hittade en ny, eller för mig ny, hundaffär i Haninge som jag och pappa besökte idag.
20 minuter senare och 650 kronor fattigare åkte jag och pappa hem för att packa upp allt och kolla vad vi egentligen handlat. Vad hittar vi i hundgodis påsen på ca 2,5 kg? Joo en massa små kryp! Vem är mest eklad? Hundarna eller JAG? Jag, för hundarna har inte fått smaka på hundgodiset ännu. Har kollat igenom varenda liten godisbit och mördat 15-20 småkryp som kröp omkring bland godiset. Sen la vi allt i frysen! Så nu ska det få ligga där i några dagar så får vi se sen, men det är sista gången som vi handlar lösviktshundgodis!!
Ska bara köra med Magnusons hundgodis i fortsättningen, inget annat! (om de inte kommer fram att de finns kryp där i oxå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0