Varför är det så roligt att nät shoppa?

Jag gör allt för att slippa plugga till proven på tisdag. Har tränat en massa med Jamie Lee, ååå vad hon tycker det är underbart! Hon gör allt på en och samma gång för att få en godisbit. Sitter, ligger, ger tassen, pussas, hoppar och stutsar.

Men man kan inte äta godis hela tiden... Hon kommer snart att spricka! Så som hon äter...

Men nu ska jag beställa lite saker till Jamie Lee och Zindy, "namnbrickor" men jag ska bara skriva nummer på dem så om någon hittar hunden (eftersom Jamie Lee har en tendens att försvinna i skogen, för att hon hör illa) kan ringa och jag kan få tillbaka min lilla vovve.

Jamie Lee ska få en blå med mitt nummer på och Zindy ska få en röd med min Mammas nummer på.
Lilla Flisan har redan fått en från mässan, hennes kostade 40 kronor, dum som man var köpte vi inte där oxå, utan får beställa för 80 KRONOR nu på nätet... Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0