Vilket Lucia firande

Idag är det lucia som många redan vet, tyvärr har de årliga firandet med släkten brutits. Väldigt tråkigt när traditioner dör ut. =( men vad ska man göra när tiden inte räcker till?

Sitter nu vid min dator uppe (x i taket) har inte suttit här på 100 år, men idag gör jag det för jag håller på att städa mitt rum, en rolig lördag kväll när kompisarna är ute på krogen och roar sig. =/ Men men, de får man ta igen sen på lovet, eller nästa år kanske.

Trots en tråkig dag har jag städat en massa, hela nerevåningen har jag plockat i iordning på och snart mitt rum, samt fått upp min nya tv, mormors tv, möblerat om lite i mitt rum, så nu ska jag bara damsuga, plocka lite skit och slappa i soffan med några roliga läxböcker eller så.

Och SÅ SKA VI SÄTTA UPP JULGRANEN!! Ååååå vad det ska bli härligt och få den på plats!

Men vart är då allt lusse lelle, jaa det kan man ju fråga sig.

Kommentarer
Postat av: Jennie

trist när traditioner försvinner :/

2008-12-14 @ 19:09:38
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Jennie

svar; haha ah du får göra de

2008-12-14 @ 21:22:47
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Tack!! :D

2008-12-14 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0