080801

Har inte så mycket tid på dagarna att sitta framför datorn, valparna tar en massa tid och så har jag lovat farmor att göra en del saker innan de kommer hem - inte för att de har bokat biljetter än, men snart kanske.

På dagarna känns det som de är fullt upp hela tiden, men man gör ändå iget.
Valparna ska ha mat, vatten, de ska dia, de ska torkas kiss och bajs, de ska busas och det ska gosas, de ska även ut i utehagen för att få lite frisk luft. Så det är vad jag gör på dagarna, sen på kvällarna har jag mitt roliga städjobb. Jag tycker att det är så tråkigt, men har jag tagit på mig jobbet så måste jag!
Valparna ska även vägas varje dag för att man ska se att de har gått upp i vikt ordentligt. Annars kan någonting vara fel. och så får det bara inte vara!!

Men eftersom jag varit borda en vecka tänte jag uppdatera om vad jag gjorde då.

Kommentarer
Postat av: my

ja.

kan förstå att det kommer bli jobbigt att sälja dem. skulel vilja ha valpar själv men blir ju lite svårt då willmer är hane:P

eller va tror du går det;)

2008-08-01 @ 17:47:54
URL: http://myisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0