Bloggen känns tom

Det känns lite konstigt att ha en "tom" blogg. Den första jag hade på aftonbladet hade jag i nio månader tror jag och då var arkivet väldigt stort, sen bytte jag till en annan här på blogg.se men den hade fel namn, jag kom inte ihåg det själv. Så jag skaffade denna. Men det känns ganska tomt när man tittar på arkiv eller vad den nu heter och det endast finns juli månad.
Men förhoppningsvis ska jag ha kvar denna ett tag, så jag får några månader med denna!!

Föresten, vet ej om jag hinner sitta mer vid datorn idag, de kommen en elektriker hit antingen ikväll eller i morgon. Men kommer han i kväll går datatiden åt att visa honom vad som ska göras.
Bland annat fläkten i badrummet som har packat ihop och gett sig av, så den ska bytas ut och så ska vi dra lite el ut på altan så vi kan få några lampor dit.

Men men, vi kanske hörs sen!

Kommentarer
Postat av: My

Hejsan

okej kul, ska ni behålla några valpar själva?

ja har inte vart med så många gånger men kommer ihåg att ja såg henne en gång min familj har dsgårdshunden Wilmer.

2008-07-28 @ 21:13:28
URL: http://myisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0