Dagen inköp

Igår tvättade ju mamma sönder mitt täcke, så idag var jag en sväng förbi hemtex, för att handla ett nytt. Men när jag kom dit och såg alla skylltar där det stod 50% rabatt på allt i hela butiken. Så det slutade med att hela familjen fick nya sommartäcken. För de var ju halva priset på dem.


Tre stora och två små.

Det var två små, ett gult och ett lila med Nalle Puh på och tre stora röda som det får plats 200 bilder i varje.
Ett har jag lagt alla bilder där valparna är ensama som vi vet och radat upp dem 1-10 och de andra är de totalt blandat i och de tredje tomt. Sen har vi samma sak med de små... Så jag kan ta med mig på resan och visa upp (farmor har bett om miljoner kort!)



Men det verkar som om internet inte håller med mig. Så fort jag ska lägga upp en bild hoppar internet och ingenting fungerar. Så därför tar vi en från "arkivet"... Får se om de fungerar lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0