En vecka borta, de märks knappt

Nu har jag varit på en veckas semester, eller om man kan kalla det semester vet jag inte, men jag gör det.

Har tagit ganska mycket bilder under resans gång, ska se om jag får in några på datorn i morgon, de var full fart med alla valpar så fort jag kom hem. Först upp med kusin vitamin till sig och sedan åka hem och packa in allt. Hade inte tänkt göra av med så mycket pengar, men jag brände nog en del ändå, tyvärr.
Sen har farmor sponsrat med en del, massor av mat och sådant som inte alls fanns med i planerna, men jag tackade och tog emot, för annars hade hon tryckt in det i bilen ändå. Hon är grymt mycket envisare än vad jag är. Det är ingen mening att bråka med henne, hon vinner ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0