Full fart i morgon

I morgon är det full fart, ska upp runt nio tror jag, ska hämta "min" systemkamera (det är pappas "gamla"). Det är en jobbarkompis till pappa som lånat den när han reste till USA en månad.

Sen kanske jag ska jobba, om jag hinner, annars gör jag det på söndag.

Sen är det gårdsfest. Alla i kvarteret samlas och äter och dricker gott, fast vi måste lämna någon hemma, för valparna kan inte vara själva.

Sen måste jag packa det sista, ska ju åka på måndag.

Skriva ut alla kort som jag ska visa upp på valparna.
(några som bett om det i Finland)

Köpa ett nytt täcke, fast de finns nog inte. Inte sånt jag vill ha, så jag får nog fara till Handen och shoppa.

Köpa ett fotoalbum, vi har inga kvar hemma, allt ligger på datorerna.

Leta reda på min klicker så jag kan träna valpen när den blir stor nog.
Även träna Zindy. Fast hon är nog fellärd med den. Men det går att lära om... Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0