Storstädning pågår!!

Efter att jag börjat få en massa konstiga utslag på armarna och benen så tänkte jag, det är dags för en storstädning!
Så nu har jag rivit ur madrass, täcke, kuddar, överkast m.m. Antingen ligger det i tvättmaskinen eller hänger ute för vädring.
Och sen kom dammsugaren fram, och de var damm överallt! Så jag rev ur hela skrivbordet på en gång och rensar allt gammalt skit som ligger där också! Så snart är det rent och fint igen *hmmm... inte*
För på hela golvet ligger massor med papper, pennor, block, allt som finns i skrivbordet... Men när jag fått i ordning det och dammsugit de sista hoppas jag att det ser strålande ut igen!!

Vad har ni för er en fredags eftermiddag??

Jag fördriver tiden, väntar fortfarande på uppfödaren som ska komma någon gång idag... =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0