Inbrott i bilen...

Den 25 Juni hade jag inbrott i bilen, klantig som man är lämnade man väskan i bilen och tänkte "snart tillbaka" och jag vart bort 20 minuter, trodde att det skulle gå fortare, men har man mundiarre så har man.

och sen var väskan, plånboken och almanackan borta.

Men nu har jag fått tillbaka väskan,  almanackan, present korten och körkortet!!
Fast almanackan har legat ute i regnet så den var nästan helt förstörd, körkortet hade jag beställt ett nytt och presentkorten har jag stoppat i säkert förvar.  Även handlat lite på de ena.
De ena var från lindex, de andra från kicks.

Kommentarer
Postat av: Tess

Usch vad jobbigt! kram kram

2008-07-15 @ 17:29:26
URL: http://egowar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0