Valpisarna

Nu har valparna ätit, skitit, kissat och somnat ute på gräsmattan.
Jag måste säga att det är en massa pyssel, man ska mata dem en och en, sen ska man torka kiss och bajs. Samtidigt som man har två tvättmaskiner att hänga och en valplåda att rengöra. Så jag undrar varför jag sitter här egentligen. En fem minuters paus som blev lite längre än så? Japp!!
Men men... Nu ska jag ner i tvättstugan, borsta tänderna och gå ut till valparna igen.

Ska se om jag hinner få in lite bilder sen ikväll, valparna har blivit grymt stora under den veckan jag var borta!!
De är helt otroligt va de växer. Men de börjar bli lite roligare nu, de ska leka med varandra och med oss runt om, byxben är mycket omtyckta att hänga och dingla i!!

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0