Valpisarna

Har varit borta en vecka nu, det ända det märks på är valparna, allt annat flyter på precis som vanligt. Som de gjorde innan jag åkte. Valparna har nu börjat äta köttfärs och uppblött torrfoder, de luktar hemskt att blanda. Vissa äter och vissa trycker man ner maten i halsen på. De ser ganska brutalt ut, men de är nog inte så farligt, hoppas jag. Jag är glad att de började ge detta för en dryg vecka sedan, jag hade fått nipran av allt jobb mamma, pappa och syrran har lagt ner under denna vecka.

Men nu ska jag sova, har varit uppe sen fyra (svensk tid tre!!) i morse och i morgon (måndag) ska jag börja arbeta igen, *suck* Men jag tackar och tar emot de slantar jag får för att jag arbetar. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0