081111 klockan 11.11

Hur kan humöret åka jojo på detta vis?
Har känt mig bra några dagar nu, humöret på topp, inge depp depp depp, inge sjuk eller något. Kännt mig riktigt bra. Vad händer då? Joooo man åker på världens förkylning, ont över allt, desutom var mormors dödsannons med i DN idag. Sen försvan plånboken (fast den måste ha varit borta sen i söndags) och sen helt slut sov jag två timmar på soffan och känner mig genast mycket bättre! Förkyld och ont över allt?? JA! Men jag känner mig ändå bättre.


Sen ligger det ett gäng läxor som bara väntar på att bli gjorda...


Och så har jag hört att kusinerna ska sälja sin hund idag, tråkigt, men kan man inte ha hund kan man inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0