250 bilder

Har 250 bilder att kolla igenom, men efter dagen valpkurs orkar jag inte sitta och "märka" alla bilder. Försöker hinna med det i morgon... OM jag orkar då, slutar väll runt 16 tiden, och om tågen går som de ska är man hemma vid 17 tiden...

Men två små bilder bjuder jag på ikväll =)


ALLA TRE PÅ BILD, MED EN MASSA SNÖ...
HELT OTROLIGT, har säkert 100-150 bilder när de vänder rumpan till när kameran väl knäpper av ett kort... Men några hygliga kort fick jag!! =D



Hundarna fick mormors gamla toflor att leka med istället för att de skulle åka till tippen.
(mormor har inte använt dem, de stod mera som "prydnader" när inte någon hund var och lekte med dem hemma hos henne)

Nej nu är det duschen och sängen som väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0