Ångest, längtan

Vill inte börja skolan på måndag igen, jag känner verkligen för att bara vara hemma och göra vad jag vill. Som att pussa på alla gullhundar. De är hur underbara som helst, mysiga och gosiga, pussiga och gulliga.

Känner inte alls för skolan, men de måste man väll gå ändå.
Fast jag vet inte om jag börjar vid tio eller tolv... Men de får bli morgondagens problem. (dagens egentligen)

Men nu ska jag natta Jamie Lee, min lilla baby nöjer sig inte med ett God Natt, hon ska minsan ha ett par pussar och så ska man klappa henne ett tag, sen somnar hon. Min gull unge.  =D  Bortskämd till 1000...



Sen har det blivit minusgrader ute, så nu är man livrädd att åka på rumpan när man är ute och går, inte alls roligt!! usch usch usch! Men de tillhör ju vintern så de är bara bita ihop och hoppas man slipper alla blåa märken...

Fast snart är de jul, med all fin belysning, julgranen (hur ska de gå med valparna??) och allt mysigt... Längtar... Det är bara 52 dagar 14 timmar och 40 minuter tills kalle anka spelas på tv... Någon som längtar?? JAAAAAAAA!

Men innan allt detta så ska man på begravning och träffa släktingar man aldrig sätt, några man inte träffat på några år och så några man träffar lite oftare... Men jag peppar mig själv att de ska gå bra, för vad skulle gå fel? En begravning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0