Dålig uppdatering

Har ingen ork eller lust att skriva längre, vet inte vad jag ska skriva. Sitter nu och äter frukost, om 40 minuter går tåget jag ska åka, så jag ska väll käka klart och göra mig i ordning, kasta ut hundarna att kissa lite och sedan åka.

Ikväll är det öppet hus på Fredrika Bremer. Så de blir en sen dag idag, och i morgon är det begravningen av mormor. Sen efter det kanske man repar sig och blir lite piggare och gladare... Vem vet? Ska bli kul att träffa kusinerna igen även om de är av fel anledning... Men vad ska man göra?

Nej nu ska jag pallra mig iväg, *suck* skulle jag bestämma skulle jag gå i ide till jul, vara vaken de veckorna man är ledig och sedan falla tillbaka i ide till studenten... Skulle inte vara så dumt va?

Nej sen efter begravningen kanske jag kan fixa lite mera bilder på hundarna i snön... De ligger på datorn och väntar på att jag ska märka och visa dem... Men som sagt en annan dag...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur var Öppet hus?



Svar: Jo då det är bra trots att man fortfarande är stressad som fan, det känns aldrig som att det lugnar ner sig och sen så kommer man på att man hade ett projektarbete att göra också.

Körkortet går ju som vanligt, jag pausar ju. Tror att jag tar det nästa år, att jag verkligen satsar att göra det då också. Jag måste känna att jag har tid till det.

Hur är det själv?

Kramar :D

2008-11-27 @ 21:37:10
URL: http://mattieblanchard.blogg.se/
Postat av: Vera

Jag är också ganska dålig på att uppgradera xD! Vad har du gjort idag då =)???

2008-11-28 @ 16:43:19
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0