Jobbig helg

Usch, är fortfarande vrålförkyld, men den börjar ge med sig nu. Så jag kanske blir bättre snart, men hostan har blivit värre. Kommer en massa slem   =S Sen är jag grymt stel i nacken...

Sen har vi varit en vända i mormors lägenhet, inge roligt att rota i hennes saker och prylar, de är ju hennes trotts att hon inte finns längre.

Vet inte om jag orkar åka till skolan i morgon, har sovit alldeles för lite denna vecka och hela helgen. Hundarna har spytt en efter en och sprungit runt på övervåningen. Sen började de busa runt sju tiden igen...

Plus att mammsen kanske behöver hjälp hemma i morgon, när de kommer en massa snickare och byter alla fönster i morgon... 3 hundare, snickare, inga fönster i huset och en massa att göra.

Får se hur jag gör, en massa saker att göra i skolan oxå, men jag orkar inte!! Kankse kan plugga lite hemifrån... Känner för att hoppa av, men de är superdumt, bara sju månader kvar till studenten... orkar inge med skolan längre..
ååååå vad jag längtar till studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0