Lång dag i skolan...

Började skolan 10.20 och slutade 21.00  =D

Men vi har haft underbart roligt istället, har varit på nordiska museet, vasa museet och på stadion och tittat på hammarby - malmö. Malmö vann med 6-3, tror jag vi smet iväg lite tidigare för att slippa köerna, som straff missade vi sista målet.
Men de kan jag leva med, är ju trotts allt djurgårdare ;P
Men får man gratis biljetter är de bara haka på och åka med, för de ingår i våran kurs, Fritidens aktiviteter. 

Så tänk er en heldag inne i stan, lantisarna själva  =D
Nordiska museet, vasa museet (ska åka tillbaka dit med kameran någon dag och sedan gå på grönans julmarknad, måste bryta vardagen lite ibland och ha lite extra roligt), en sväng till Pizza Hut och sedan till stadion och kolla på fotboll, som desutom var slutsåld!! De var smockat med folk!!

Någon annan som var på matchen??

Vi har trotts allt haft det underbart roligt! Känner att de behövdes efter allt annat tråk runt om.

Var hemma runt 22.30, så nu sitter jag med en tee kopp, ska snart duscha och sova så man orkar med en lika lång dag i skolan i morgon oxå... Fast då är det lekar med 1,2 och 3or. och så har vi bakat en massa mockarutor som jag ska släpa på tåget, men jag får se om jag tar bilen istället.

Nej, skärpning nu, ska sova, en ny dag i morgon!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Om du menar söderstadion så var den inte fullsatt, bara 8900. Hur kändes det att möta "fiendemark" då? haha :p



Svar: Jag har alltid varit en sånt fan men den här säsongen blev det på plats också.

2008-11-04 @ 23:19:40
URL: http://mattieblanchard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0