Säkraste grannskapet i stan

Har ett gäng killar som springer och förstör i grannskapet, de sparkar på bilarna, förstör buskar och en massa skit. Som tur  har äger grannen en stor schäfer, som jag troligen inte skulle vilja möta ensam. Hon kan vara värdens goaste, men oxå lite avvisande. Vad jag förståt är killarna rädda för hundar, och vad gör grannen?? Joo han springer efter, hans fru står frågande kvar och undrar vad 17 hon ska göra... Joo hon släpper hunden efter gubben sin och skriker SPRING! Hunden blir överlycklig och tror att husse leker med killarna och springer för glatta livet... och killarna springer ännu fortare, livrädda för hunden...

Idag verkar det vara samma problem idag, precis som förra helgen och igår...

De verkar bli ännu mera förbannade när de hade en hund efter sig, men jag vet inte.
Får prata med dom i morgon...

Kommentarer
Postat av: Tjejen

När jag blir stor ska jag bli en riktigt farlig schäfer eller liknande. Så det så! :-P

/Tjejen.

2008-11-09 @ 10:40:17
URL: http://tjejenshundliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0