Sova middag? SNÄLLA!!

Jag hade i alla fall tänkt sova till kvart i sex denna morgon, tror ni jag fick det? Nej, för en kissnödig Flisan hoppade glatt ner för sängen och meddelade att hon skulle ut! Ingen snack om saken, bara masa sig ur säng när klockan elakt lyser 05,15 ocj riktigt hånar mig att jag måste kliva upp denna tid.

Men nu är man uppe i tid i alla fall. Har halft packat en väska med saker till Yoga, varit ute på tomten med en halvmeter snö och ståt och hutra lite. Gått in kokat tevatten så nu ska jag ta mig en efterlängtad kopp med te, en talrik gröt och "njuta" av morgonen när ingen annan än jag och hundarna är uppe.

Vet dock inte hur jag ska orka hela dagen, skolan börjar åtta, så jag ska sätta mig på sju tåget och masa mig till skolan, sen är man hemma (förhoppningsvis) mellan fyra och fem igen, beror på hur sl planerar att tågen ska gå denna dag. För de är väll förvånade över all snö som kommit. och sen vidar på valpkurs mellan halv åtta och nio.

Någon som kommer somna sen? JAA!! det kan ni ge er fan på! De tre minuter i bil de tar hem, innan des sover jag som en gris! För fem timmars sömn kommer man itne långt med.

Nej nu ska jag käka frukost, se om tågen går, masa mig till skolan, vara där och sedan hem för att sova en timme till... Hörs i kväll om jag inte deckar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0