Studiebesök

Idag ska klassen på studiebesök, vet dock inte vart, ska sätta mig på halv 12 tåget och skumpa in till stan. Sen har jag ingen aning. Som tur är det de enda vi ska göra i skolan idag =D så de är en lugn start på veckan, Jennie Gillar!!

Men de där med sovmorgon är något man kan diskutera både länge och många gånger i detta hus, kvart i sju kommer det en hund och är överlycklig och hoppar upp i min säng. Myser och buflar och har sig, sen springer hon maraton i hallen ett tag innan hon dundrar ner för trappan. Sen halvsover jag till strax efter åtta... Hade jag inte haft hundar och en bråkig familj skulle jag lugnt kunna sova till tio åtminstonde... Men inte nu inte, fast de är skönt att vara uppe i tid för en gångs skull...

Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå lite fortare, så jag kan gå en liten sväng med hundarna och sedan bort till mamma. Kanske ska göra ett nytt försök på hemtentan idag igen??

Men först måste jag lägga upp lite bilder på Jamie Lee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0