081001

Ny månad igen, urch vad tiden går fort. Den sjunde (nästa vecka) har jag och Cathrine haft körkort i fem månader.
Inte illa va?? Vi lyckades göra allt samtidigt, gillinge, skrivningen och uppkörningen, alla tre lyckades vi göra samma dag! Det enda var att jag hade uppkörningen två timmar (?) före henne.



Idag har det varit en rolig skoldag, eller första halvan i alla fall.
Vi firade Eid-Al-Firt med religonen för att förstå andra kulturer, hur de ser ut och hur de firar m.m m.m
De var riktigt roligt och ganska god mat var det oxå.

Sedan var det läxförhör som jag pluggat sååå mycket på hmmm... Vi får väll se hur det går med den saken, troligen inte så bra. De ger sig, när SO har rättat den...


I morgon är det en ganska bra dag i skolan, har endast Svenska B mellan 11.10 och 12.10


 Har inget vettigt att säga, så jag tar mitt pick och pack och säger god natt, hundarna ska ha lite afil, mamma Zindy ska ha en promenad och jag ska ta mig en dusch, sedan bädda ner mig i mitt underbara duntäcke! Fyy faan vad det är underbart att sova med duntäcke!

Ha en bra kväll, hörs kanske i morgon
kramar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0