Fotografera i detta väder? Nej tack!

Har lånat hem en kamera från skolan, tänkte att jag har ju hela helgen på mig att fota, joo tjena! I detta vackra väder går det ju inte att ta ut kameran. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske som Jamie Lee? Bara ta det lugnt och göra så lite som möjligt.
Hon är inte på något vidare gott humör idag, först för att de regnar och är tråkväder även för att buskarna hoppar på henne när hon ska leka med Flisan! Helt plötsligt utan förvarning satt det en buske framför henne som bara petade in sina långa grenar i ögonen på henne! Då blev hon inte alls glad, hon skrek och skrek och skrek, de gick nästan inte att få tyst på henne. Sedan dess har hon bara tagit det lugnt och haft det bra.

Men jag har sådan ångest att jag inte tog slut på alla tre rullar med film igår, att jag bara gjorde av med helften och sparade resten till idag, jag har ingen aning om hur jag ska få den tredje uppgiften klar nu!! Dessutom sattsar jag på MVG så jag vill göra extra uppgiften, men hur ska jag klara det om jag inte är klar med alla andra uppgifter??

Hoppas regnet ger sig snart så jag kan gå ut en sväng och fota lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0