"God morgon"

Kanske lite sent att säga god morgon? Men jag gör det ändå.
Idag är det endast svenska på schemat, så jag valde att stanna hemma och lata mig lite med valparna.

Har inte gjort så mycket ännu, käkat en lång frukost, löst ett korsord, varit ute med valparna.
Nu ska jag starta en tvättmaskin (om jag vågar gå ner i källaren, avskyr alla spindlar!!), bädda rent i sängen, gå ut med valparna på tomten, ut med Zindy på promenad, busa med valparna när pappa inte är hemma och sitta vid datorn och ha det bra, kanske göra lite på läxan till nästa vecka??

Ska även ta med kameran ut och ta lite nya bilder på valparna, har inte fotat dem på ett par datar nu.


Måste säga att jag har ovanligt lite läxor känns det som, om man kollar på andra 18åringars bloggar verkar de ha hur mycket som helst (vissa i alla fall). Eller kan det vara så att jag förträngt läxorna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0