Jamie Lee och hennes löständer!

Dagar som dessa älskar jag verkligen att ha hund, de är hur underbara som helst! Jag skulle inte klara mig utan dem!!
Somnade med tårarna i ögonen nån gång vid halv två i natt, vaknade på ett himla dåligt humör och ville inte alls kliva ur sängen... Men då kommer alla tre "små" gullegrisar och hoppar upp i sängen och säger GOD MORGON! (säger och säger, mer biter i täcket, drar lite i kudden och så får man en sliskig puss på kinden  =)
Då blir man genast på mycket bättre humör!!!

Så nu på eftermiddagen har jag tagit alla tre på en promenad och sedan fick Zindy följa med mamma och syrran till farmor och farfar medans jag spelade basket med valparna, hur underbara som helst, Jamie Lee förstod inte de roliga med att springa efter en boll som är lika stor som henne. Medans Flisan springer efter basketbollen som en dåre =)

Så Flisan jagar bollen och Jamie Lee jagar Flisan, de såg ganska roligt ut...
Sen kom vi in i värmen igen och jag gav dem en liten godisbit var, men egoisten Flis tar bådas och springer för glatta livet. Jag efter och snor tillbaka Jamies och ger den till henne.
Flisans tar slut på 0 tid medans Jamie tuggar och tuggar, hon har tappat så många tänder att hon inte kan tugga i sig morötter (om man inte gör skivor av den) godisar som lätt kan tuggas sönder och är små små...

Men nu ligger vi (Flisan, Jamie Lee och jag) i soffan och väntar på resten av familjen, för vi ska åka till kyrkogården och tända lite ljus för mormor, farbror Jappe och Nessie. Och lägga en krans på Jappes grav...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0