Über modern

Har lånat en über modern kamera från skolan för att slippa fota i skolmiljö hela tiden, så de kanske ska bli lite bra bilder hemifrån. Inte bara på parkeringen, bilar, träd, fula byggnader och vad som nu finns runt skolan.

Tror att jag tillverkade tre filmer oxå, så jag har väll ca 70 bilder att ta nu, inte illa? Bara det blir bra bilder som jag kan framkalla och lämna in, sattsar ju trotts allt på MVG!!  =)

Men men nu är det 180 som gäller för valparna, så jag ska busa lite med dem innan de förhoppningsvis somnar för natten. Men de verkar ha mer energi än vanligt, eller så är det jag som är helt slut (som vanligt)!

(ska ta kort på den fina kameran i morgon, så ni får se hur underbart fin den är)


(Jamie Lee busar med sig själv eller ramlade hon mitt i ett språng?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0