080914

Idag har det inte hänt allt för mycket, vaknade runt tio tiden och funderade på om jag verkligen skulle gå upp. Jag har blivit en riktig segpropp på morgonen, jag kommer inte upp ur sängen, de tar ca 30 minuter innan jag orkar röra på mig.
Sen käkade vi en snabb frukost, och gick ut och busade en massa med valparna. =) de är så underbara, tyvärr har jag inte fotat dem på några dagar, får försöka göra det i kväll eller i morgon. Tror inte att jag orkar ikväll.  =/

Sen vid två tiden kom farmor, farfar, KF, HF, och PF, vet inte om jag får skriva deras namn, så jag tar bara initsialerna. =)
Vi samlades i alla fall för att fira farfar, den gamla gubben blev 71 år för inte så länge sedan, många grattis!!

Vi käkade en mumsig smörgåstårta, + att de andra käkade prinsestårta.

Här kommer en gamal bild på Jamie Lee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0