080926

Ingen dålig dag idag... =)

Dagen började tillomed bra, käkade frukost medans solen sakta men säkert gick upp, strålarna bara vandrade upp i ansiktet och man kände värmen som kom, helt underbart! Även om det var tidigt på morgonen, runt sju tiden, så var det helt underbart.

Sedan väntade en lång skoldag med ganska mycket att göra, och en tråkig håltimme som vi fyllde med skitsnack och lite plugg.
Efter en helt ok lunch var det tre timmar foto! Sjukt roligt måste jag säga, vi fick lära oss att framkalla de kort som vi tog för några veckor sedan, lägga i olika vätskor, se hur bilden sakta men säkert växer fram, och sedan få ta den ut från mörkerrummet. Helt underbart!! Det är verkligen den enda lektionen i veckan som jag kan tänka mig att jobba över på, tillomed när det är en fredag eftermiddag!!
Måste säga att jag har fått en helt ny syn på fotografier, framkallning och allt va de nu heter, roligt är det i alla fall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0