Ändrade planer

Eftermiddagen blev inte som jag räknat med, ett storbråk i klassrummet om studenten... Inte vad man planerar sista året väll? De ska vara roligt, skoj och man ska inte tappa kontakten med varandra, för det är ju sista året. Men så är det INTE!! Alla gapar och skriker på varandra och tycker att alla är dumma i huvudet...

Så vi får se hur det blir med studenten, skiva och allt som nu tillhör...

Men men...
Sedan skulle jag hjälpa mammas kompis att flytta, tror ni jag gjorde det?
Nej, för jag fick inte plats i MIN EGNA bil! De var tvugna att fälla, okej, lungt för mig, men de dumma var att mammas kompis har stukat foten (pga sin sjukdom) så hon hoppade runt på ett ben med flyttkartoner. Medans jag latade mig hemma på soffa... Så jag undrar varför mamma inte ringde efter mig, men de är deras dumhet...

Sen blev de inge bruks heller, de blev två timmars efterlängtad sömn på soffan. Hur UNDERBART som hälst!!! Det behövdes verkligen. För jag har varit förkyld i tre(!!) veckor nu, och idag har min kropp börjat med något konstigt, armarna domnar bort helt plöstligt, som om man skulle bli förlamad och inte orkar lyfta dem... Jag har ingen aning om vart de kommer ifrån, kanske klämt en närv eller två? Eller sovit konstigt inatt??
De "bubblar" även i armen, svårt att förlara, men de bubblar...
Strunt samma, de är nog borta i morgon, förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0