åtta timmar senare

Vid tolv tiden idag åkte vi först till Södertälje och Janas butik, Djurmagasinet och handlade lite hundmat och koppel, halsband och sele till Zindy. Även ett halsband till Flisan. Jamie har redan fått allt.
Jag var på djurboden och handlade för några dagar sedan. =)
Sen vidare till Åkerstyckebruk (eller hur det nu stavas?) och vaccinerade och chipmärkte alla tio valpar. Sen bar det av till Södertälje och Birgittas hus. För att skriva papper på Jamie och Flisan, Flisan blev på halvfoder och Jamie ÄR MIN!! Bara min!! Fast hon bor tillsammans med oss, hela familjen.

Jamie Lee C är nu min vovve och om en timme och tio minuter har hon en egen försäkring. =) På Agria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0